Loop jij rond met een goed idee voor Gnomewood? Heb je iets gemaakt dat wij moeten zien en eventueel mogen gebruiken? Weet je iets dat Gnomewood 'tha bomb' kan maken? Lees dan snel verder!
Dit keer draaien we er niet om heen. We zijn achter de schermen druk bezig aan 'de ultieme versie' van Gnomewood. Nieuwe, nog nooit eerder vertoonde, functies. Nieuwe kleding. Een nieuwe layout. Alles, maar dan ook alles wordt aangepakt!
De vooruitzichten zijn goed. We verbeteren Gnomewood.nl met 300%, maar we willen graag ook iets aan jullie vragen. Jullie kunnen onze nieuwe versie namelijk ook een beetje 'eigen' maken.
Als jij denkt dat je een goed idee hebt voor Gnomewood.nl, aarzel dan niet en stuur het via het onderstaande formulier naar ons toe. Je mag jouw idee beschrijven, maar ook pixelen. Alles is welkom!
Als wij jouw 'hulp' goedkeuren (Let op: goedkeuren betekent niet meteen gebruiken) zullen we je belonen met een kleine Gnomewood verassing.
Dankjulliewel!
Log in om mee te doen!
Dit keer draaien we er niet om heen. We zijn achter de schermen druk bezig aan 'de ultieme versie' van Gnomewood. Nieuwe, nog nooit eerder vertoonde, functies. Nieuwe kleding. Een nieuwe layout. Alles, maar dan ook alles wordt aangepakt!
De vooruitzichten zijn goed. We verbeteren Gnomewood.nl met 300%, maar we willen graag ook iets aan jullie vragen. Jullie kunnen onze nieuwe versie namelijk ook een beetje 'eigen' maken.
Als jij denkt dat je een goed idee hebt voor Gnomewood.nl, aarzel dan niet en stuur het via het onderstaande formulier naar ons toe. Je mag jouw idee beschrijven, maar ook pixelen. Alles is welkom!
Als wij jouw 'hulp' goedkeuren (Let op: goedkeuren betekent niet meteen gebruiken) zullen we je belonen met een kleine Gnomewood verassing.
Dankjulliewel!
Log in om mee te doen!
Geplaatst op: 13.02.2012 om 08:47u
Laatst bewerkt: op 13.02.2012 om 17:10u
Laatst bewerkt: op 13.02.2012 om 17:10u
Ingevuld!
Geplaatst op: 13.02.2012 om 14:30u
Ik heb \'m ook ingevuld! :)
Geplaatst op: 14.02.2012 om 20:15u
Ik word steeds nieuwsgieriger:)
Geplaatst op: 17.02.2012 om 15:18u
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe versie!
Geplaatst op: 17.02.2012 om 23:05u
Leuk dat Gnomewood zichzelf weer oppakt na zo\'n lange tijd.
Geplaatst op: 24.02.2012 om 14:08u
Ik ben gwn hartstikke ideeëloos :l
~ Jayson
~ Jayson
Geplaatst op: 04.04.2012 om 19:33u
Er zijn geen kabouters die dit topic bezoeken
Je bent niet ingelogd